Onsdag

Hej Hej =)

Redan halva skolveckan har gått!! Det går riktigt fort nu. Och det är bara 3 veckor kvar tills påsklovet. Eller kanske 4.. vet inte riktigt.

Dagen har varit bra. Sofia och Elin kom hem i dag så dom har inte varit i skolan ännu. Men dom kommer i morgon. I dag hade vi läsning,tyska,idrott,svenska och slöjd. Jag älskar min bok! Jag läser min bästa väns dotter. Den är sjukt bra! Läs den!

Sen hade vi tyska. Vi hade Antonia. Hon är snäll hon =D.
Alltid lika glad och mysig. Sen hade vi idrott. Vi hade typ handvolter och barr. Det var roligt. Fast jag har fruktansvärt ont i högerarmen sen i går. Vi gjorde badminton då så jag har sjukt ont!! Men men.

Sen hae vi svenska. Maria gick i genom typ lite om artikel,repotage och notis. Sen fick vi läsa "före och efter Bella". Mycket trevligt. Sen hade vi lunch och efter det slöjd. Jag fick jätte mycket gjort på slöjden =). Jag har brodert i dag =) Efterstygn heter det =) Mycket roligt =D.

Sen slutade vi vid 20 över 2. Älskar att vi slutar så tidigt!!

Mär jag kom hem så skrev jag lite SO och sen gick jag ut och red. Jag red dressyr på åkern med inspänningstyglar. Veris var sjukt pigg så det gick väl inte överdrivet bra. Men sen så galopperade vi loss lite =D. Det var roligt =D.'
I morgon är det första träningen sen jag kom hem. Dressyr blir det, så det blir en lagom mjuk start.

Nu skriver jag SO. Eller jag är färdig för dagen och ska göra tyska läxa nu. 17 glosor =( . Väldigt skönt att jag gjorde Hemkunskapsläxan i går i stället för i dag!!

FARMOR!! ÄR DU HEMMA I MORGON VID HALV 3?? =D

//Kram Kram


Kommentarer
Postat av: Farmor Kerstin.

Hej Frida. Jag är he3mma i morgon för jag jobbar i trädgården om det är lika fint som i dag. DEå blir det lagom med fika då. Jonas kom och fikade i dag. Kram farmor.

2009-03-18 @ 21:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0