Onsdag

Hej Hej =)

I DAG FYLLER VÄRLDENS BÄSTA KUSIN ÅR!! LILLE AXEL FYLLER 1 ÅR =D GRATTIS TILL HAN =D

Onsdag i dag.. veckan går fort fast ändå sakta ;). Dagarna går fort men skolan sakta! Det är lite svårt att förklara men skit i det =).Skolan var okej. Vi hade läsning,tyska,svenska,idrott och slöjd. På tyskan så gjorde vi inget speciellt, på idrotten så hade vi vikare så vi gjorde lekar, och på svenskan så skrev vi prao rapport. Men ingen blev färdig så vi ska skriva färdigt det hemma tills på måndag =). Sen hade vi lunch och sen slöjd. På slöjden hade vi Monica för Lena var sjuk. Vi fortsatte bara med våra kuddar =).

När jag kom hem så gick jag ut och red Veris. I förr går kändes det inte som om hon gick rent så jag red i paddocken så kollade mamma men hon var inte halt =). Så jag red lite i paddocken och sen på åkern =D. Hon var as duktig =)..

Sen vid halv 6 så körde jag till Sofia. Vi ska till HN på fredag efter skolan och bli intervjuade så vi bestämde vilka kort vi ska ta med oss.

Nu har jag kommit hem och lagat lite pytt i panna. Jag är ensam hemma men jag ska hämta Emelie vid bussen om 15 minuter =). Jag ska skjutsa för första gången =D =D.

//Kram Kram


Kommentarer
Postat av: Axel Karlsson-Lacy

AH TACK Frida! Jag hade en jatte rolig fodelsedag och igar hade vi fest for mej. Jag fick en valdans massa roliga presenter och hade jatte kul. Det basta va' nar jag fick syn pa Dej pa TV'ns (skype)! Jag skyndade mej ner for soffan pa ett skott och stod framfor TV'n och pratade med Dej. Dock va har sa mycket folk sa vi kanske kan gora om det idag istallet? Jag saknar Dej! 1000000000000000 kramar Axel :)

2009-03-15 @ 05:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0