Måndag

Hellu. Förlåt för att jag inte blogga i går. Jag hann inte för jag har jätte mycket både denna och nästa vecka. Denna veckan har jag SO-hemprov och svenska prov. Också har jag massa läxor. Nästa vecka har vi tyska uppsats och engelska prov... Så det är fullt upp!.

I går hände inte så mycket.. tror jag. Det var fantastiskt fint väder! Riktigt vår väder!. På förmiddagen så gjorde jag inte så mycket. Det blir lite fel eftersom det är sommartid nu =). Men det är ljust en timme längre =D. Sen vid halv 2 så åkte jag,emelie,mamma,veris och CD på terräng träning =D. Och tro det eller ej men Veris kunde åka jämte CD =). Det är stort steg för lilla Veris =). Terräng träningen gick sjukt bra =). Hon vägrade inte en enda gång på något hinder=). Det kallar jag snäll häst =D. Cd var också jätte duktig =) Fast han ville rulla sig i vattnet med Emelie på och då blev Emelie väldigt glad.. men som tur var gjorde han aldrig det.

Sen när vi skulle åka hem så när jag strechade Veris bak ben.. så kom CD för nära och då blev Veris sur så hon drog upp benet när jag strechade det så jag fick hennes bakknä mitt på munnen.... japp det blödde!. Så sjukt ont. I dag har jag fläskläpp och sjukt ont i väsnter delen av underläppen. NICE!. Men men .. bitch som hon är så kunde hon inte hjälpa det =). Men sjukt ont gjorde det =(.



I dag så var det skola igen. Jag hade sovmorgon till 9 så det var skönt =). Jag tog min lille moppe och körde till skolan =). Vi hade klasstid,läsning,NO,engelska,svenska och tyska.  Helt okej.. men det var en lång dag så är mycket trött nu =). När jag kom hem så var jag trött och orkade inte göra någonting! Jag har pluggat nu också! Gjort färdigt matte deadlinen så sk ajag börja på SO-hemprovet i morgon!! MYCKET!!.

Nu ska jag gå ut och ge hästarna hö och sen titta på Spårlöst=)

God natt =) 


På förmiddagen i går så tog jag lite vårbilder =D


Toffi loff =D <3


Tussi luss var riktigt busig! =O =D





Emelie och Tussi hade vårkänslor =)



Veris & Jag =)



Emelie & CD =)


Veris i vattnet =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0