Måndag

GRATTIS SOFIA PÅ FÖDELSEDAGEN!! =D

Hello. Måndag igen . Veckorna går sjukt fort!! =O

Sov morgon i morse! Mycket skönt. Vi började dage med klasstif och ,läsning. Det är väldigt skönt att börja med läsning varje morgon. Sen hade vi engelska. Sen skulle vi haft NO men det hade vi inte så vi hade håltimma. Så
eftersom Sofia fyller år i dag så gick vi till stan och fikade på Ritz. Det är helt sjukt vad dyrt det är att fika! Sen så gick vi till JC för Sara skulle köpa en tröja och då hitade jag en vit / beige tjocktröja. Och den kostade egentligen 299 men det var halva priset så den kostade 150 kr! Ersen billigt!. Sen så körde/cyklade vi tillbak till skolan. Så hade vi svenska och tyska.

Efter skolan ås gick jag ut och red. Jag red ut. Det var mycket trevligt. Veris var galen!!! Sjukt pigg!! Hoppas hon är så pigg i morgon med när jag ska hoppträna!! =D

Jag träffade även Elin och Sofia när dom cyklade hem från Konfirmationen =)

Nu ska jag titta på spårlöst!m =)

//God natt

Förlåt för dålig bild uppdatering! Kommer en bild i morgon från fikan i dag =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0