Måndag

Hellu =)

Nu har jag precis kommit hem från Sofia. Vi har träffat Elin & Sara så fick dom lite paket =). Vi åt också en väldigt god äppelpaj. Vi hade stora diskusioner i fall det hette äppelpaj eller äpplepaj. Själv tycker jag att det heter äppelpaj! =D. Sen satt vi mest och pratade och hade trevligt. Sen körde jag hem och nu har jag tagit in hästarna.

I dag när jag red Veris så var hon jätte pigg och söt =D.Vi red runt kyrkan. Jag red och Mamma höll oss sällskap. Vi travade och galopperade lite smått på grusvägen. Oj vad skoj det var =).

Nu måste jag plugga. Jag ligger väldigt mycket efter annars! Men jag ska bli färdig i dag!! Jag går inte och lägger mig innan jag är färdig!!

I morgon börjar skolan! Inte roligt! Vi ska ta hem SO provet redan i morgon tror jag.Vi ska ha hemprov så vi har en vecka på oss men jag kommer inte i håg någonting! Som tur är får man ha anteckningar och söka på internet!! =D

//Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0