Lördag

Hellu.

Dagen har varit bra =). Gick upp vid 8 tror jag. Åt frukost med familjen och sen släppte jag ut hästarna. När jag kom in började jag städa mitt rum. Oj vad fint det blev =). Vid 14 så kom Jenny,Jennie och Pontus hit. Jenny är Kikkis kompis och Jennie och Pontus är Jennys kompisar. Dom var i Australien sammtidigt som Emelie och Hanna så dom var här och hälsade på =). Mamma hade bakat bröd och Hanna och Maria hade bakat kladdkaka också hade Jenny köpt någon kaka så det var rikkigt trevligt =D

Dom åkte hem vid halv 5 och då gick jag ut i stallet till lille Vera. I dag red jag på fältet =D . Oj vad duktig hon var =D Vi galoppade och hon var jätte pigg och glad =). Längtar tills nästa vecka när vi ska träna =) Känns så skönt att vara i gång igen =).

Sen när jag hade ridit så tog jag in alla hästarså kom in från stallet vid 7. Då duschade jag och åt smörgåstårta =D. Nu sitter jag här och tittar på Melodifestivalen. Jag älskar Sarah Dawn finer låt! Den är så bra!! =O Hoppas hon vinner! =) Molly sandens låt är också söt =)

I morgon så ska jag plugga mesta delen av dagen. Ska även rida =).

//Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0