Fredag

Helg,Helg underbara helg =)

Dagen har varit bra =). Jag åkte bil till skolan eftersom jag och Sofia blev intervjuade i eftermiddages =) I dag hade vi läsning,matte,engelska,idrott,so och bild =). På matten så hände inget speciellt..lika tråkigt som vanligt =), på engelskan så hade vi Velizar, haha han är roligt han, på idrotten så hade4 vi hand volt.. sjukt ont i handlederna nu!!!! =O, på SO så redovisade jag och Sofia våran power point presentation =D. Det gick mycket bra. Dom verkade tycka det var roligt! =). Sen på bilden så höll vi på med lera. Vin skulle göra någon figur =).Sen slutade vi och jag tog farväl av Elin för hon och Sofia åker till Hemsedal med konfimationen på söndag så dom är inte i skolan måndag,tisdag och onsdag. Så då är det jag och Sara =D

Sen efter skolan så gick jag och Sofia ner till HN. Men vi varv 20 minuter tidiga så vi gick in på JC och tittade lite =). Sen vi 20 i 3 så gick vi dit =). Det gick jätte bra och roligt var det =D. Han frågade vad vi hade gjort där,hur det kommer säg att vi åkte dit,varför Sofia följde med,hur länge kikki hade bott där och massa annat =). Dock visste han inte när det kommer i tidningen men håll utsick!! =D.

Efter HN så sprang vi in på Intersport en snabbis för jag behöver/behövde en vinterjacka. Det är lite kallt att köra i en regnjacka men alla var slut.. sen så hämtade Pernilla oss så följde jag med dom och handlade =).

När jag kom hem så skulle jag gå ut och rida men när jag tar in lilla Veris så skakar hon mycket så det böev ingen ridning. På med dubbla fleecetäcken och massa morötter =)..

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag städa mitt rum. Sen ska jag nog sätta in mina recpet i min nya Kikki.k recept bok =D

//Kram Kram


Min nya receptbok ska inredas =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0