Fredag =)

Trevlig helg =)

Veckans mest efterlängtade dag =O =). Lika skönt varje fredag när skolan slutar =)

Dagen har varit bra. Vi hade läsning,matte,idrott,engelska,SO och bild. På matten så hade Nina genomgång på vinklar. coh sen jobbade vi fram tils deadlinen men det var en lång deadline så ingen blev typ färdig. Jag har 3 tal kvar så det är inte så farligt. Sen så hade vi idrott. Vi gjorde innebandy. Vi var typ 2 lag så hade vi  4 mål ohc 6 bollar. Det låter sjukt emn det var sjukt roligt =D. Sen spelade vi vanlig innebandy. Det gick ju som det gick.

Sen hade vi engelska och det var ju inte så roligt. Alltid lika tråkiga lektioner! Bara jobba i böcker eller på lösblad!! Sen efter lunchen så hade vi SO. Det var en kort lektion. Jag lämnade in SO provet.. hoppas det går bra. Får ut det på tisdag så det går fort =). Sen resten av lektionen så gjorde vi inte så mycket. Jag och Sofia läste baklänges ur böcker vilket var väldigt roligt =D

Sen så hade vi bild. Vi gjorde med lera i dag med =) Jag blev nästan färdig. Oj vad vackert det blir. Jag gör ett ansikte.

Sen efter skolan så följde jag med Sofia och Sara till stan. Sofia fyller år på måndag så hon skulle ha en ny tröja =). Hon hittade en jätte fin tunika som var grå också var det ett rosa linne under. Också köpte hon ett par rosa leggings till som kommer bli as snyggt =).

Jag shoppade även också lite =D. Jag hittade 2 st tröjor på Vero moda =). Mycket söta. Självklart var dom röda =D. Sen så körde jag hem men när jag kom in på gården så kom jag på att jag glömde köpa naturgodis som jag och Emelie skulle ha nu i kväll så det var bara att köra till Willys.

I dag i skolan så dom dumma killarna i klassen spelade fotboll inomhus och då sitter jag och pratar med sofia och sara och då får jag en boll i ryggen och det gör sjukt ont. Så Veris fick vila i dag. I morgon vet jag inte vad  jag ska göra. På söndag så ska hag hjälpa till på hemma tävlingen från 08:30-11:30 sen på eftermiddagen ska jag med Caroline på hennes tävling =D

Nu titar jga och Emelie på Let´s dance. Fast nu är den långa pausen så vi tittar på O.C! Det är bra! =D
//Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0