Torsdag

Hellu =)

Dagen har varit bra. Vi började halv 10 vilket int är helt fel. Vi började med tyska där vi tittade på komisri Rex. Älskar den!! =D. Vi lämnade även in våra tyska böcker så ingen mer tyska!! =D. Sen hadfe vi matte. Vi jobbade lite. Vi fick även reda på våra slutbetyg i matte och No. Fick VG i båda =D. Trodde faktiskt inte att jag skulle få behålla mit VG i matte. Usch hatar det! Sen hade vi lunch. De var fisk så jag fick köttbullar. Sen hade vi lagtid och eftersom vi inte har något att göra så gick vi upp till stafsinge kyrka och sen fick vi sluta. Men jag var kvar i skolan för vi skulle äta glass med elevrådet. Gott Gott. Så har ätit glass 2 dagar på raken nu i skolan =D. Sen så körde jag hem. Och i efetrmiddag har jag redigerat bilder som jag ska lägga ut på Hkrks hemsida. Och jag har även ridit.  Red runt kyrkan. När man rider hemifrån så går det jätte sakta men på vägen hem så travar hon!! =D. Helt störd! PIGG!! =). Nu ska jag fortsätta redigera bilder =)..


//Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0