Torsdag

Hellu =D.

Har inte bloggat på ett tag =). Men har fullt upp. Det är ju konfirmation snart så har fullt upp =).  I går var det Liseberg med Sara,Sofia & Elin =D. Så sjukt jävla kul!! =D. Jag och Sara var
på konfan till kvart över 10 och sen  körde jag hem och fixade i ordning mig. Sen så hämtade jag och mamma elin,sara och sofia hos elin så körde mamma oss till tågstationen =D. Tåget kom 11:19. Så var i Göteborg vid 20 över 12. Då tog vi spårvagnen till Lisberg.Sen stod vi där utanför och väntade i 20 minuter innan de öppnade =D. Sen när vi kom in så var kl 20 över 1, innan vi hade köpt åkband och sånt. Så börjae vi med att äta. För vi var as hungri9ga. Vi åt på Burger in =). Sen började de! =D =D. Vi började med Juke box! Älskar den =D. Sen gick det utför, Balder,Kanonen,uppsvinget,Sagoslottet,Parisehjulet,radiobilarna,Bergbanan,Virvelvinden,Hanghai,Farfars bilar ( ett måste ♥ ), Kolorado,Flumrid,Höjdskräcken och massa annat =D =D. Den roliagste dagen på länge =D. Voi tog tåget hem 22:40. Så var inte hemma förrän vid 00:00. så var rätt trött i morse när jag var tvungen att masa mig upp till kyrkan. 5 juli kom!! Då är det över =D 
 
I dag var det allttså kyrkan. Sen hem åt middag sen vid 12 så åkte jag och Sofia till stranden. Så kom jag hem nyss. Var mkt skönt =D. Nu ska jag åka och handla lite saker för jag ska laga kvällsmat i kväll =D =D.

//Kram

Nu åker vi =D

På tågstationen =)

Jag & Elin på tåget =)

JAAAA =D
'
Vi började med att äta =)

Så här glada var jag och Elin när vi åkte vårat första åk =D I Jukebox =D

Jag & Sofia i sagoslottet =D

Sofia,Elin ,Jag och halv Sara påväg upp i Flumride =D

Jag och Elin i Parisehjulet =D

Sofia & Sara i Parisehjulet =)

Sofia,Sara och Elin i uppskjutet.(Jag åker inte den för den är inte bra för min nacke )

Jag & Sofia i Bergbanan =D

Jag körde Farfars bilar (ett måste enligt mig ♥)

Det var en stolt Frida som åkte hem för jag spelade på Paradis/Alladin hjul EN  gång och jag vann =D =D. Synd bara att jag inte tål någon av dom. Men mamma,pappa och emelie kan äta upp dom =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0