Torsdag

Hellu =)

Som ni hatr märkt så har jag fullt upp!! Hinner knappt blogga.
  Men det är mkt nu med konfirmation,fälttävlan och midsommar... Men. I dag var det i alla fall kyrkan från 9-12. Vi tittade på film, fikade och gjorde någon fin tavla ;). Sen åkte jag hem. Åt middag med mamma och pappa. Sen åkte jag och pappa till gårdsbutiken i vinberb och köpte potatis,dill,ägg och jordgubbar. Vi köpte de sista jordgubbarna =D =D. GOTT!! Sen gjorde jag och mama 3 tårtor som vi ska ha in morgon. Jordgubbstårtor! Sjukt goda =D.

Nu ska jag gå ut i stallet och fixa i ording hos Veris. Sen ska jag hoppa in i duschen och duscha och i kväll ska vi till Schoughes loge =D. Sjukt roligt =D. Vi var ju där i typ 10 år på rad. Men så blev det uppehåll  för några år sen och i kväll ska vi dit igen =D. Jätte roligt =D.

I morgon så är det MIDSOMMARAFTON =D. På lunch ska vi till Lindell och på kvällen ska vi vara hemma här så kommer det massa folk =D.

Veris väntar <3 =D

//Glad Midsommar =D



I går var det fälttävlans möte och jag fick i uppdrag att göra programbladets framsida =D. Visst blev den gullig?! =D

Jag & Jonas förra året på Midsommarafton =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0