Torsdag

JAAAAAAAAAAA =D =D Sista skoldagen är över! I morgon är det sommarlov =D =D Så jävla skönt!! =D Fast kommer sakna klassen lite ändå =`). Men sen när vi alla ses igen så är vi 9:or! Helt sjukt!.

Dagen har varit sjuktroligt! Vi träffades vid Strandbaden halv 10. Vi gick ner till stranden så spelade vi fotboll,bockia och sen spelade vi brännboll. Tjejerna mot killarna. Killarna vann med 128-78! Vi va lite dåliga.. även i fal Nina och Pär va med oss =). Sen så åkte vi hem till Pär också åt  vi glass =D. Sjukt roligt =D. Sen så slutade vi vid kvart över 12 =D. Inga långa skoldagar =).

I går så serverade ju jag på Grand. Sjukt roligt! Det var jag,Justina,Asse,Hampus,Michel,Stina,Emma,Linus,Alex, Emma,Agnes,ida  och Maria =). Vi kom dit vid 4. Och då hade han lite genomgång och sen vek jag,Justina,Asse och Maria servetter =). Sen dukade vi, fixade i ordning oss och massa sånt =). Sen vid halv 6 så åt vi 13 pers =). Kyckling med lite wookade grönsaker och klyftpotatis. Sen till efterrätt blev det pannacotta =D. Gott =). Sen vid halv 7 så kom alla 9:or =). Och sen serverade vi dom hela kvällen =). Kom hem vid halv 11 tror jag =D. Så sjukt rolig kväll =D =D

Nu ska jag slappa och fixa lite inför morgon dagen =D.

//Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0