Tisdag

Hellu.

Vi har haft 3 fantastiska dagar i Ystad!! . I söndags morse så åkte vi hemifrån kl 8. Så körde vi och hämtade upp Farmor. Sen körde vi mot Malmö. Vi tog tåget från svågertorp över till Köpenhamn. Där vi var över dagen. Gick och tittade lite, åt, och hade trevligt. Sen vid 3 så tog vi tåget tillbaka till Sverige och vi körde mot Yssad saltsjöbad. Den dagen gjorde vi inte så mkt. Jag,mamma,pappa och tette gick till SPA  anläggnigen och badade lite. Farmor tog en tupplur och Emelie med för hon mådde inte bra. Sen på kvällen så åt vi på Hotellets restaurang som kryllade av bögar!! =O. Varenda en!. Och under den kvällens så spelade dom även in ett TV program som ska gå på SVT. Sommarkväll heter det. Så vi hade första parkett =). Anne Lundberg var prgram ledare så var Sanne Salomonssen där, "Sally", och några andra =).

Sen morgonen efter så var det ju pappa födelsedag så kl halv 8 så gick vi in och sjöng för han =). Sen högg vi in på hotell frukosten! Älskar hotellfrukost! =D. Efter frukosten så bytade vi om till bikini och sen låg vi vid poolen hela dagen!! Från kl 09:30-18:00. I mellan åt åt vi såklart lunch och lite så =). Sen under dagen så fick vi alla göra varsin SPA behandling. Så fruktansvärt skönt! Jag gjorde en behandling som var bra för torr hud eftersom som jag har/haft eksem så var den jätte bra. Jag var så len!! =O =D. Fick en chock när jag kände på mig =D SÅ sjukt skönt var det!. Under behandlingen så vaknade jag av mina egna snarkningar XD. Som tur var så hade hon gått ut för jag var inpackade ;). Sen låg vi vid poolen resten av dagen och bara solade och njöt =). Sen på kvällen så åt vi på restarungen. Gott Gott Gott =). Jag försökte räkna hur många gånger den bögiga killen som serverade oss sa tack så mkt! Han sa det hela tiden! Vad man än sa =O =D.

Morgonen efter(i dag) så åt vi frukost och sen började vi packa ihop. Vi lämnade hotellet vid 10 och vi åkte in mot Ystad stad =). Vi gick runt och tittade lite. Det var en jätte mysig och söt stad =). Sen så körde vi hem och vi var hemma vi halv 14 =).

I dag har jag inte gjort så mkt. Jag har ridit lilla Veris som var störd=D Hon var fruktansvärt pigg!! =D.

Nu ska jag ta in hästarna och sen duscha =).

//Kram


Vi åt frukost i Snapparp =)

På kvällen när vi åt kvällsmat så spelade som samtidigt in ett avsnitt av sommarkväll =)

Drikpaus i köpenhamn =)

Mitt & Farmor hotellrum =)

Första kvällen =)

Systrarna Carlsson =D ♥

Paketöppning morgonen efter =)

Hotellet =D

Syskon =)

Sista kvällen(Pappas födelsedag) =)

SPA!! =D


När vi åkte hem åkte vi via Ystad stad =)

Kommentarer
Postat av: Tette

Kul å se bilder från trippen! Synd att man alltid ser så onormal ut bara :) Kram från syster din

2009-06-03 @ 18:49:26
Postat av: Simmis

Jag vill också åka på spa, det såg helt underbart ut! Kram

2009-06-03 @ 20:20:13
URL: http://simmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0