Söndag

Hej =).

Kvällen med Sofia i går var mycket roligt =). Hon kom vid 6 och då fixade vi taco och vi tittade på 9 månader! Älskar den filmen =D. Sen så tittade vi på Sällskapsresan... ingen slår Lasse Åhberg! Stört skön gubbe!! =D. Sen vid kvart över 10 så körde vi till Hambologen för vi skulle träffa Karla men när vi kom ditt så var det en helt anna DJ!! Karla hade blivit färdig med sin lärar examen så han hade blivit kidnappad så han var inte där!! Men vi väntade tills de vuxna kom och pratade lite med dom. Sen körde vi hem och nanade =).

I morse vaknade vi vid kvart över 9. Vi åt frukost med Mamma & Pappa och skypade med Axel! Han är så sjukt söt och han börjar skratta och klappa händer när han ser mig!! Saknar han! ♥

sen så körde Sofia hem. Nu i eftermidag har jag fixat och lagt ut kort från fälttävlan på Hkrk´s hemsida. ÄNSLIGEN färdig!! Tar ju sån tid att redigera alla kort! Men roligt är det =).

Nu ska jag gå ut och rida och sen ska jag nog hjälpa mamma kanske =) Och måla staketet =)

//Kram Kram


♥Saknar min bästa kompis♥

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej!



Hur har ni det hemma? Hoppas ni ar dalit vader :P

Sot bıld! :) Nu har ni ju bara en vecka kvar i skolan. Skont med somamrlov!



Ses pa komfermatınonslasnıngen i sommar

Kram

2009-06-07 @ 17:15:31
URL: http://lizzlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0