Söndag

Hej =)

Gårdagen hos Sara var rolig =) Vi plannerade Liseberg som vi ska till  på Onsdag =D =D Sjukt roligt ska det bli!! TAGGAD!!! Var inte hemma förrän vid ¨kvart i 12 så det blev sent.

I morse så ringde klockan halv 9. Åt frukost och sen har jag gjort lite olika. Hjälpt mamma lite inför fälttävlan, sågat ner grenar till Toffi =D, valt kläder inför morgondagens konfirmations fotografering =). Ska till bildmakarn kl 16 i morgon och ta enskilt kort som jag kan dela ut till släkt och vänner =). Som sgat har valt kläder =). En vit klänning och ska nog ha vita jeans under =) Den är nästan genomskinlig ;).

Jag har även ridit i dag =D. Uppsväld var hon! Måste sätta fart på ridnigngen nu så hon inte bir så tjock =) Men nu har svullnanden gått ner så ska nog börja rida igen =).

Nu ska jag ge hästrna mat och sen hoppa i säng =). Ska till kyrkan i morgn från 9-12 så blir nog sen blodding i morgon för ska till stan efter kyrkan tror jag och köpa tågbiljetter =D. Och lämna tillbaka min skor som har gått sönder !! Har haft dom mindre än en månad!! Dålig kvalite! Boken som sara fick i går hade hon redan så vi ska kanske byta den med =).

//God Natt =D

PS: Axel kommer om en vecka!!!!!!!!!!!!!!! =D =D =D =D ♥


Denna låten går på repeat nu ! =D

Kommentarer
Postat av: amanda svarar

Hahaha, jo jag såg faktiskt dte när jag var liten. Det gick la i repris då eller nått x) SJUKT BRA!

2009-06-22 @ 18:04:07
URL: http://amandathorbjornsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0