Måndag

Hellu =).

i dag har vi haft en as onödig skoldag. Vi började 9, som vi gör varje måndag, men klasstid. Dom gick i genom lite om morgondagen då vi har fotbolls tunering, och någon idiot har sgat att alla i hela klassen måste vara med!! SKIT!!. Dom som inte kan spela fotboll förstör ju bara för dom som vill spela seriöst!. Aja vi slutar i alla fall 11:30 och börjar 9 så ingen lång dag =D. Sen på onsdag så ska vi ha lagdag. Vi ska cykla någonstans, en mil här i från så ska vi göra några lekar eller någon skit!.Lärarna tror det är as kul men det suger!. Sen på torsdag har vi klassdag och då ska vi ockå i väg någonstans sen på fredag slutar vi =D=D.

Efter klasstiden så hade vi läsning men jag hade kör kl 10 så jag var tvungen att städa ut mitt skåp, för efter sommarlovet så ska vi få nya skåp så alla har tömt sina skåp nu. Och sen var jag på kör =). Det låter sjukt falskt!

Sen åt jag och sen var det kör igen. Men från kl 12 till 13:45 så hade vi inget så vi körde hem till Sofia =). Vi va ute och gick med Skrållan och sen fikade =) Sen så körde vi tillbaka och så var det 9:ornas klädparad =). Jonas8kusin) och Hoffe var Ronny och Ragge, så pappa körde dom i cadillacen hela vägen in på skolgården! Fattar ni hur pinsamt det var!. Och jonas slänger sig ur bilen medbyxorna i kväveckan och skriker "nemen tjena kusin"!!! =O. PINSAMT!!

Det blev inte bättre sen när pappa hämtade dom mitt på skolgården heller! =O.

Sen när jag kom hem red jag och Elin ut =). Sen har jag inte gjort så mkt. Lagt ut filmer från klädparaden på youtube =D.

//Kram Kram

 
9m

9a1 =).
(Farmor i fall du trycker på bilden ovan så får du se Jonas och hans klass dans ! )


9a2 =)

 
Är kär i dena låten!! =D

Kommentarer
Postat av: Martina Carlsson

Harregud, varför tog han inte av träbonnarna eller slängde ut snuset :p

2009-06-29 @ 13:20:49
URL: http://martinacarlsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0