Måndag

Hellu =)

07:00 ringde klockan i dag. Upp och duscha och sen fixade mig i ording och åt. Sen bar det av till kyrkan. Konfirmationen började i dag =). Först hade Jörgen upprop som typ tog en kvart eller något! Inte snabb i alla fall =O. Sen så fick vi göra ett armband som såg ut som frälsarkransen. Mkt varckert blev det =D. Sen fick vi ett ljus osm vi målade några tecken på.. Det blev ju inte lika fint... Sen såg vi på någon film om Moses! Hemsk! =O. Sen fikade vi och sen gjorde vi några frågor eller något =). Trevligt =) Sen så slutade vi vid 12 =).

Körde hem och åt lunch med mamma,pappa och Emelie =).  Sen nu i eftermiddag så har jag solat 2 timmar och ridit =D. Veris kändes mkt fin =). Svullnaden på benet har gått ner nu så kan börja rida igen =D.

Nu ska jag gå ut och ge hästarna mat och sen ska jag duscha och sen nana =). Ska upp med tuppen i morgon med =).

//God natt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0