Lördag

Hellu =)..

Kvällen på scoughes loge var helt okej. Sjukt god mat och trevligt folk men var trött så var inte på hugget. Men det var trevligt.

I går var det midsommarafton =D. Jag vaknade vid 9 tror jag. Åt en snabb frukost med mamma och pappa =) Sen så var jag tvungen att åka ner till stan och köpa present till Sara för vi ska fira henne i dag. Och jag fick reda på det i typ torsdags så det blev as bråttom.. plannering. Jag var även och köpte pålägg tilll mamma och popcord till Emelie. Sen skulle jag köra och köpa blommor till min midsommarkrans men när jag kom till Faurås så hade dom stängt =(. Men mamma skulle ändå till Blomsterlandet så hon köpte dom där =D.

Vid 12 så åkte vi till Lindells och åt lunch. Mycket trevligt. Nypotatis och kassler (även gräddfil). Till efterrätt blev det jordgubbar och grädde =).

Sen vid 14 så körde vi hem. Vi började fixa inför kvällen för allt folk skulle komma till oss då. Jag och Nenne släppte över Veris och Cd på andra sidan vägen så vi stod och tog kort på dom =D. Sen plcokade jag blommor och hjälpte mamma =). Sen vid 4-5 så kom alla gästerna. Vi pratade och lekte en lek =D. As kul =).

Sen vid 8 så åt vi. Vi grillade och åt potatis sallad och vanlig sallad =). Jätte gott =D Sen så åt vi jordgubbstårta som jag och mamma hade gjort =D. Sjukt gott!! =D.

I dag så ska jag inte göra så mkt. I kväll ska ju jag till Sara. Men annars jag jag väl städa efter i går Emelie hade fest bakom kontoret så detb är lite stökigt nu =D. Men roligt var det =D. Jag ska även rida lilla Veris =).

Bilder kommer lite senare för Emelie har sladen och hon sover ;)

//Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0