Fredag

SOMMARLOV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAAAA =D =D. SJukt skönt! Har inte fattat det ännu?!

I alla fall. Gick upp vid 6 och började göra mig i ordning. Sen vid kvart i 8 så körde mamma mig till skolan så sjöng vi i kören upp och sånt. Sen vid kvart över 8 så kom de första klasserna. =D. Kören suger.. Det låter as falskt!. Sen på sista föreställningen, 9:ornas så började ALLA gråta!. Det var bara nästan jag som jöng för de flesta grät ;). Efter min klass föreställning så sprang jag till klassrummet och sa hejdå till folk. Jag fick VG i alla ämnen förutom i idrott =D. Är mkt nöjd =D.

I kväll ska jag, Sofia och Elin köra till stan och äta och sen ska vi hem till Sofia och tiitta på Twilight =). Jag försökte se den på flygplanet till Autsrlien. Men det gick inte så bra. Jag hade finsktext och jag somna hela tiden ;) Så får ge den ett nytt försök =). Ska ut i stallet nu och fixa och sen fixa i ording mig =D =D.

//KRAM =D


GLAD SOMMAR =D


Kommentarer
Postat av: farmor

Vilken söt sommarflicka på fotot. Vad Du är duktig i skolan,mamma och pappa måste vara stolta över ER det är farmor. Kram.

2009-06-12 @ 18:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0