Torsdag

Hej =)

Gårdagen hos Strand/Carlsson var mkt trevlig =). Från 5-8 så hade de vuxna+Emelie och Hanna vinprovning. Men jag,Elin och lille Axel var nyktra så vi lekte med varandra =). Sen åt vi. Det var massa gott, kyckling,kassler,pasta- och potatis-sallad,frukt,bröd mm. Efter maten så tittade jag och Elin på Drömkåken!  Den är ju för söt! =D Sen vid halv 1 så åkte vi hem.

I morse kl 8 så kom Kikki,Paul,Axel och Jenny hit och åt frukost med oss. Jennie & Pontus sov hos oss så dom var redan här =). Sen så har jag passat Axel hela dagen. Och jag har också varit duktig och bytat min första bajs-blöja! ALDRIG mer säger jag!!!! Höll på att spy hela tiden!! Fick ingen luft!! Aldrig mer!!

Förutom att jag har bytat blöja så har vi, suttit i alla våra bilar 4-5 gånger, suttit på mammas motorcykel, suttit på både min och Emelie moppe så när jag skulle köra så stod backspeglarna åt alla olika håll, blinkersen var i full gång och helljuset på! =) Vi har blåst såpbubblor,körtgräsklippare,hoppat studsmata och 100 saker mer!! Så jag är rätt trött nu! På köpet så har jag inte mått bra i dag och i går. Näsan rinner,lite ont i halsen och sjukt ont i nacken i fall jag vrider åt höger! Bra!

Nu har jag kollat på " Litle miss sunshine"! Den är väl för söt =D. Nu ska jag äta och sen ska jag ut och rida en svång =).

//Kram

Ps: Bilder kommer sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0