Torsdag

Hellu =)

Förr "några" timmar sen kom vihem från våran lilla semester =). V har haft det jätte bra(tycker jag). Mysigt att ha ite semetser och ha roligt med familjen =).

I tisdags så åkte vi här i från vid 1 kanske. Och det var jag,Nisse,Emelie och Linus i en bil =). Kikki & Paul hade gjort en tävling som vi gjorde påvägen ner =). Man skulle ta kort på:
*Hela laget med en smålänning(vi körde till Hans och Sanna =D!! )
*3 saker som börjar på B(Brevlåda,Buske,Barn tog vi)
*Något typiskt svenskt och ngt typsikt utländskt(vi tog kort på GB glass och en tysk nummerplåt )
*Ta kort på de andra 3 lagen utan att de märker det( Fy sjuton var roligt vi hade!! Vi körde in på en liten skogsstig precis innan vi var framme,(vi var före dom andra) så sprang vi in i skogen och tog kort på dom när dom körde förbi!! Så frukstanvärt roligt!!)
*Pris till den som tar det bästa "Digger"kortet. Digger=Grävmaskin(Det ordet Axel använder mest just nu )
*Ett vilt djur(en spindel tog vi)

Tror det var dom. Så sjukt roligt =D.

Sen när vi kom fram till Herrestad så packade vi upp våra saker och så =). Sen skulle vi äta kvällsmat i en jordkällare. Det var en kock som hade gjort vildsvin och rådjur. Men jag kunde vara i jordkälaren i typ 3 minuter sen kliadde det ngt frukansvärt i min näsa och jag hade vsårt att andas (=kvalster). Så jag fick gå och ta medicin. Sen åt vi där. Jag åt varken vildsvin eller rådjur.. Inte gott. Servicen sög och kvällen var allmänt dålig men vi hade sjukt roligt! =).

På onsdagen så gick vi upp vid 8 och åt frukost. Sen körde vi till Astrid Lindgrenvärld =) Det är ju så sjukt mysigt där! Axel oxh Engla sprang ju in och ut i dom små husen hela tiden! Efter som det var jag som "lekte" med dom mest så var ju jag tvungen att krypa in i dom små husen också!! ONT i ryggen! ;). På Astrid Lindgrens värld var vi tills 5 och sen körde vi tillbaka till Värnamo så åt vi kvällsmat på Harrys =). Sen körde vi till Herretsad igen.

I morse så åt vi frukost vid halv 9. Sen så började vi städa och plocka i ordning. Sen lämnade vi stället så körde vi mot High Caparral. Det var väl inte överdrivet roligt. Dessa småbarn som springer runt och skjuter hela tiden med deras fula hatar.. Nej inget för mig =). Fast tåget vi åkte var roligt =D.

Sen så åt vi middag på en restaurang och sen körde vi hem =).

Trevlig helg =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0