Tisdag

Hellu.

I morse ringde kl 06:00. Jag går upp tidigt och rider på morgonen eftersom jag jobbar också är det så varmt på dagen så jag rider tidigt på morgonen =). Jag och Veris red ut en sväng =). Jätte mysigt!

I går var det första dagen på jobbet =) Det gick bra =). Ska ju passa Axel 3-4 dagar i vekcan och kvällar i bland =D. Det är lite svårt i början eftersom det är nytt och så men det ska nog gå bra =). I morse när jag kom så cyklade vi direkt till Vallarna för kikki & Paul skulle va i ett möte så vi cykla dit så vi inte skulle störa dom. Så vi cyklade till vallarna och lekte och tittade på djuren =D Sen cyklade vi till några andra lekplatser =D. Vi va ute och cyklade i nåstan 2 timmar =D. Det var mysigt. Sen cyklade vi hem och han åt lite och sen så sov han i 2 timmar och när han vaknade så åkte vi till mormor & Morfar och åt lunch. Köttbullar,potatis,lingon och sås =D GOTT! =D

Sen åkte vi hem och jag och Axel gick ut och gick en runda. =). Vi möte Olivia så vi pratade lite och så =D.

Nu ska jag ge hästarna mat och sen hoppa i säng =)

//Kram


Trött kille =)

Vi va ute och cyklade =)

Vi va på Vallarna :)



i går åkte Axel grävmaskin med Nisse =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0