Tisdag

God Kväll =)

Det har varit jobb hellla dagen. Började kl 08:30 var där typ 08:15 för kikki & paul´s möte började halv så kom lite tidigare =). Jag och Axel hade en mysig dag =) På eftermiddagen så gick jag,Axel,Johanna,Vincent,Hanna och Filippa först till Vallarna och sen till det lilla tåget som är efter tullbron =). Sen gick vi lite i stan för Hanna skulle köpa lite saker så vi följde med =). Var hemma vid halv 6 då var vi helt slut. Vi har typ gått hela dagen så har lite ont i fötterna. =). I morgon hade jag tänkt att åka till Ge-kås med ska jobba i morgon så får ta det en annan dag =).

Nu ska jag hoppa i säng.. Ska upp tidigt i morogn =)

//kram

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej Frida.Som Du jobbar. Det är ju roligt att vara med Axel, men du får väl lite ledigt innan skolan börjar. Jag har spelat bridge i gymnasieskolans matsal3 dar i förra veckan,det gick ganska bra,sista dan blev vi 3 så då fick vi 100 kr.var.När det regnade plockade jag hundratals mördarsniglar i 3 dar.förtvivlad. Fy,fy,fy. E#n stor KRAM. farmor.

2009-07-22 @ 16:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0