Söndag

Hej =)

Konfirmationen i går var jätte roligt! =D På förmiddagen så fixade vi ute i trädgården och dukade och så. Sen så gjorde jag mig i ording. Lockade håret och massa sånt. Sen vid kvart över 1 så körde mamma mig till församlingshemmet. Där fixade vi och tog på oss kåpor och sånt. Sen kl 14 så gick vi upp till kyrkan. Sen flöt allting på. Redovisningen var lite smått ledsamt.. Lite tårar här och var.. Men det var inte bara jag...

Sen nä det var slut så tog vi farväl av alla. Fast vi ses ju igen eftersom vi vi går ¨på sama skola ;) Men lite små sorgligt var det. Sen så körde vi hem så fick jag paket och så gick vi poäng promenad. Frågorna handlade om mig och bara jag visste svaren =D. Jag fick massa fina presenter! Jag fick 7 st tomas sabo berlocker, ett efva attling halsband, ett tiffany halsband, ett armband, farmors vigselring♥,en fotlänk. Tror det var det =). Sen när jag hade öppnat paket så åt vi. Vi hade betsällt en buffé från Ekholmen. =). Det var sjukt gott =D. Sen så åt vi tårta och jag gick i gnom svaren på poäng promenaden. Tette,Emelie,Farmor,Eva och Hanna kände mig mest. De fick 9/ 10 rätt =D.

Sen så gjorde vi inte så mkt. Bara hade trevligt =D.

Tack så jätte mycket alla för de fina presenterna =D












Hjärta=Linus,Ann-margreth & Nisse
Flip Flop = Magnus,Millis,Stina & annie
Pärlemokula & ett litet hjärta = Strandquist
Körsbär=Lotta & Jenny

Häst=Jonas,Martina,Hans & Sanna
Rosa droppe=Janny,Hans & Engla
Diamant droppe=Tette

Jätte fint armband från Mormor & Morfar♥

Världens finaste ring fick jag av Farmor =`) ♥

Jätte fint Efva Attling halsband från mamma,Pappa & Emelie.

Jätte fint halsband från Kikki,Paul & Axel =D

Också fick jag en fotlänk av Sofia,Sara & Elin =D

//Kram


Kommentarer
Postat av: farmor

Tack Frida för att jag fick vara med på Din konfirmation. Du är alltid som en solstråle, har aldrig sett dej sur. Inga tonårsproblem här inte.Ha ett gott sommarlov nu, för ditt sommarjobb är väl bara roligt. Jättestor kram. farmor.

2009-07-05 @ 18:47:42
Postat av: Anonym

2009-07-05 @ 18:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0