Söndag

Hellu =)

Gårdagen med Elin var as rolig =D. Hon kom hem till mig kl 9 så åt vi frukost och kollade lite på film. Sen började våran resa. Vi körde först och tankade min moppe på shell, sen körde vi mot varberg... När vi hade kommit till skogstorp så hade jag as ont i röevn och hade ingen känsel i den.. tänk då hur den var när vi kom fram.. 1½ timme senare parkerade vi utanför Wheels and Wings. Fy sjuton säger!  Hade varken händer eller någon rumpa kvar!! När vi kom in där så började det såklart att regna och det slutade inte heller.. Det regna,regna och det regna.

Så efter 1½ timme så körde vi hem igen. Och såklart slutade det regna när vi körde hem. Men vi frös och hade ont i ryggen och röven så vi körde till Videomix och hyrde 3 filmer. Så körde vi hem och kollade på den första "I taket lyser stjärnoerna". Vi såg nästan hela den för sen skulle jag börja jobba. Jag jobbade natt för lille Axel =). Kikki var på tjejmiddag och Paul var och cruisade med Mamma & Pappa. Så jag tog med mig Elin så satt vi och åt Naturgodis och kollade på film. Kl halv 2 så kom Paul hem och då kunde jag åka hem =)

I dag hade jag sättit klockan på halv 10 för jag ville inte sova bort dagen. Jag åt frukost med mamma och pappa och sen körde jag och hämtade Olivia för i kväll ska vi ha konfirmationsåterträff och det är jag & Olivia som har fixat den så vi skulle fixa lite dricka och sånt gott =). Så körde och hämtade henne också körde vi till Coop =). Vi köpte 2xmarshmellows(hade 4 innan), 2 drickor(hade 3 innan), 2 chips påsar och 2 popcorns påsar =D. Så vi ska nog ha en mysig kväll =D. Vi ska spela kubb och brännboll och grilla marshmellows =D.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen köra till Olivia så ska vi fixa inför kvällen
 
//kram=D

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Även fast det inte blev som planerat hade åtminstonde jag jätteroligt ikväll :D Vi borde hitta på någonting tillsammans igen någon dag och så borde vi åka upp till Stockholm och träffa Olivia igen senare i år eller nästa :) Nu ska jag sova. Godnatt

2009-07-20 @ 01:31:52
URL: http://lizzlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0