Söndag

Hellu =).

I går var vi på Rhapsody in rock. Det var väl sådär.. Det var inte så mkt rock utan rätt mkt jazz och lite sån skit ;) men det var slut vid 11 och då åkte vi till Hans och Marita för där var lite folk så vi var där till typ kvart i 1. Den tiden gick väldigt fort eftersom jag somnade ;).

I morse blev det sovmorgon till 10 tror jag. Jätte skönt! Så åt vi frukost och sen började vi dra ner tapeterna i köket =). Det går framåt nu! Vid halv 12 tror jag kom Farmor =). Hon kom och tittade på köket och hjälpt oss att dra ner tapeterna =).

Sen åt jag,mamma och pappa lunch =). Sen så har jag inte gjort så mkt. Nu i kväll har jag ridit och så =).

I morgon bär det upp tidigt. Ska ju jobba =). Börjar halv 9 och slutar halv 6. =).

Nu ska jag hoppa i säng =)

//Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0