Onsdag

Hej Hej =).

Regn,regn regn. trodde faktiskt jag skulle kunna sola lite på förmiddagen men då börjar det regna! =(. Hoppas det blir fint väder snart igen!

I går var vi hos Stona för hon konfirmerade sig på Öland i helgen så dom firade henne lite efter =). Det var trevligt.

I dag vaknade jag vid 9. Sen har jag inte gjort så mkt. Åt middag för en stund sen så ska jag gå ut i stalet nu och sen i kväll ska vi till Elin,Hanna,Magnus & Maria. Vi,Kikki,paul,axel,jennie,jenny och pontus ska dit. Det var dom som var i Australien sammtidigt som Emelie & Hanna var där så vi ska träffas så ska dom ha vinprovning och jag och Elin ska passa Axel =D.

Här kommer lite bilder från Rhapsody in Rock =)








Kommentarer
Postat av: Kajsa

Usch! Hur orkar du vara uppe så tidigt? Haha pappa hade typ alla från Rhapsody in Rock på jobbet ;)



Är det fortfarande träff på stranden på söndag eller är det flyttat igen?

2009-07-15 @ 14:21:10
URL: http://lizzlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0