Måndag

Hellu =).

Det blev sent i går! Konfirmationsåterträffen blev inte alls som tänkt. Vi träffades alla vid 20:30 vid peggens och kl 22:00 så hade alla åkt hem.. Så sjukt tråkigt!! Men det var vissa som var snällare än andra. Men jag Kajsa och Olivia gick hem till Olivia¨så satt vi och pratade i deras lilla söta hus och hade trevlig... Det blev rätt sent .....

I morse var jag trög när jag skulle upp. Axel kom vid 9 så då började jag jobba =). Vi har gjort massa saker i dag =). Jag har fått löm för första gången!! =D =D. Dom går in på kontot så jag kan shoppa!! =D.

Nu har jag mamma och pappa ätit kvällsmat =). Nu ska jag gå ut i stallet gosa med Veris <3 Och sen sova!!! Ska jobba i morgon med, sen kanske jag åker till Ge-kås på onsdag =D =D



Titta vilket fint schabrak Emelie köpte åt mig på Falsterbo =D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0