Måndag

Hej igen =),

Rätt sent inlägg men jag och mama har varit och hämtat hö till hästarn =). Dagen på jobbet var bra =). Jag började 08:30 och lsutade lite senare (18:30) men det har varit en rolig dag =). Vi har busat och lekt mycket =D.


I morgon kommer Axel till mig vid kvart över 8 så ska han vara gär till 12 för Kikki & Pauk ska ha ett möte så Axel kommer hit =). Jag ska även försöka packa.. Sen vid 12 så kommer Linus och Nisse hit och äter lunch sen åker vi tillsammans med dom till Herrestad =). Pappa ska åka ner och lämna den "nya" bilen så han kommer senare =)

Nu ska jag hoppa i säng =)

Ha det så bra i fall jag inte hinner blogga i morgon men ska försöka hinna =)

//Kram

Kommer sakna dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0