Lördag

Hej Hej =).

Jag har fullt upp som ni ser. Jag har jobbat hela veckan. Måndag till onsdag jobbade jag 08:30 - 17:30 och torsdag jabboade jag 08:30-12:30 och fredag 08:30-11:30.. Så jag har inte rikigt haft tid att blogga =). Men nu skriver jag i alla fall. Jag har världens bästa sommarjobb =D: Jag och Axel gör massa roliga saker, lekar med hans leksaker, cyklar till vallarna, går ner till straden osv.. Mysigt =D I början var han lite mammig och pappig men det börjar gå bort nu =D.

I går var vi och kikki,paul och axel hos Sofia och hennes familj =). Det var en liten återträff sen Australien =). Det var trevligt =). VI grillade också blev det cheesecake till efterätt =). Gott =).

I dag så satte jag ingen klocka... För jag har gått upp klockan 6 hela vedkan ( för jag rider innna jag kör till Axel) såjag lät mig ha sovmorgon! Har sovit så skönt!!! =D

I dag är jag ledig och ska nog inte göra så mkt. Vi kanske ska på "Rapsody in rock" i kväll. Men vet inte..

Nu ska jag äta frukost och sen ska jag fixa i ordinng mitt rum.

//Kram Kram


Bäst♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0