Lördag

Hellu =).

Jag har inte hunnit blogga på några dagar för jag har jobbat och har fullt upp =). Men här kommer en liten uppdatering=)

I går var jag,mamma och pappa med Hans och Marita på Stålboms. Kalaisa Var där så vi lysnade på dom =) Det var mysigt =D


I dag gick jag upp vid halv 10 så åt jag frukost och nu ska jag rensa i min garderob =D Så jag kan köpa ny höst kläder =D. I dag ska jag nog inte göra så mkt =). Senare ska vi till Kikki och Paul för Jennifer,Hanna och Andrew är där så vi ska träffa dom =).

På tisdag så åker våran familj, Kikkis,Paul,Axel,Hans,Jenny,Engla,Nisse,Linus och mormor och morfar till Herrestad =). Vi ska bo där i 3 dagar och ha trevligt. För pappa fyllde ju 50 år, Nisse fyllde 40, och jenny 30 så i stället för att köpa presneter så åker vi i väg några dagar tillsammans =) Och på hemvägen så ska vi nog åka via Astrid Lindgrens värld =D. Älskar det =D

I förr går var jag på Gekås =D. Jag sälar det =D. Jag köpte inte jätte mkt till mig SJÄLV. Men köpt ett tält till pappa, en spikmatta till Maria,kajal till Emelie, en bok till Axel =), soppåsar,svampar och schampo och sånt till mamma. Till mig själv köpte jag en grimma till Veris, pälsglans,en väska =D, lite underkläder, och tugggummi och sånt =)

Förresten vet ni vad?? Jag har fått ett nytt objektiv till min kamera =D =D Jag älskar det =D =D Så nu kommer jag kunna ta jätte bra  bilder =D JAAAAAAAA =D

Nu ska jag rensa =D

//Kram


Puss på dig ♥

<3



=)

Axel kör bil =D


På Kalaisa i går =)

=)

ÄLSKAR MITT NYA OBJEKTIV =D TACK PAPPA & MAMMA =D ♥

I onsdags var jag på utomhus bio med Olivia & Kajsa. Här är en av 100 misslyckade kort på oss ;)

Kommentarer
Postat av: olivia

snygg bild du fick på oss ;)

2009-07-25 @ 18:08:13
Postat av: Lizzie

Haha härlig bild! Tur att jag knappt syns x) Har du några fler eller har Olivia alla?

2009-07-26 @ 21:01:43
URL: http://lizzlie.blogg.se/
Postat av: EMELIE

VÅRAT* nya objektiv

2009-07-30 @ 19:57:13
URL: http://emeliiecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0