Lördag

God Morgon =D.

Jag är uppe med tuppen i dag =D.
  Hade sättit klockan på halv 7 för jag skulle gå upp och rida men när jag vaknar så småregnar det och jag har ingen röst! Så jag stängde av klockan och sov en timme ch vakande halv 8 inget regn och en röst =D. Elin kommer til mig om en halvtimme och då ska vi äta frukost tillsammans och sen  köra moppe till Wheels and Wings. Elin har inget lokalsinne och jag har fått en dålg vägbeskrivning så vi får se hur det går ;). Vi ska vara där ett tag för mamma och pappa är ju där och så ska vi väl gå runt och titta lite =).

Hörs senare =)
//Kram =D

Kommentarer
Postat av: Tette

Du skulle kunna sätta fast en GPS på moppen! Smart va?

Kram/tette

2009-07-18 @ 13:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0