Fredag

Hellu =).

Jag är trög på att blogga jag vet.. Men men. Konfirmationslägret i skara var så sjukt bra!! =D =D. Det roligaste lägret någonsin <3 Orkar inte skriva om allt så berättar med bilder =)


Påvägen ner mot skara så stannade vi på Medeltidens värld.

Allt folk =D

Sen åkte vi till stället vi bodde på =D Flämslätts stiftsgård hette det =)

Den lilla kyrkan vi va i =)

Matsalen =)

Här badade vi =D. Sjukt mysigt =D

=D

Vi paddlade =). Hur det gick kan vi ta en annan  gång ;)

=D

Vi var och tittade i Vanhems kloster =). Sjukt fin kyrka! =D

Vi fikade =)

Mitt & Saras rum =)

När vi körde hem så skulle vi köra via skara sommarloand och bada och spnt hela dagen men det blev sjukt katastrofväder! Det spöregnade, åska,blixtar! Har aldrig varit så rädd i hela mitt liv. Det blixtrade så mkt så taket på jula ramlade ner! Så här mkt vatten blev det!

När vi kom tillbakla till vinbergs kyrka så ståd världens sötaste kusin och väntade på Mig!!!! =D Han är så sjukt söt!! =D

Nu ska jag ut och rida =D Konfirmation i morgon så blilr kanske inget inlägg =)


Kommentarer
Postat av: EMELIE

vi var på exakt samma ställe när jag konfirmerade mig. och rummer ser exakt likadana ut,så jag tror agneta har liiiiiiiite fel;)

2009-07-05 @ 00:45:21
URL: http://emeliiecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0