Fredag

God Morgon Gott folk =D.

Har sovit länge i dag. Vaknde vid halv 10 så då gick jag ut och gav hästarna mat. Är ensam hemma hela dagen så smsa eller kom och säg hej. Emelie är på Falsterbo och Mamma och Pappa är på Wheels and Wings. Jag måste vara hemma för vårat köksbord och stolar ska komma i dag så... men men det är fint väder så då kan jag sola och ha det mysigt =).

Antagligen ska jag inte göra så mkt i dag. Sola, rida i kväll,kanske hälsa på Axel?! =).

Nu ska jag äta frukost =D.

Här kommer lite bilder från i går :


Först åkte han gräsklippare med Jonas...

Sen körde jag och Axel =)

Sen "körde" han moppe =) Alla knappar var tryckna på och backspeglarna stod åt alla håll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0