Måndag & Tisdag

God Dag =)

Kvällen i går med Sara och Elin blev mkt lyckad. Fick paket av dom, en film och godis, Tack<3 =). Dom kom i går vid 6.. också satt vi och pratade lite. Sen åt vi lasange =) Mkt gott :P Sen åt vi efterrätt.. Mamma hade gjort choklad pannacotta till oss ,också la vi frusna hallon och blåbär på. Jätte gott =). Sen tittade vi på filmen som jag fick av dom =) Den hette definitely maybe. I början var den lite seg men i slutet var den rikigt bra =) Sen spelade vi twister!!! Sjukt kul!!! Asså vi sög XD det är as svårt! Man kan ju inte ha armar och ben överallt! Det finns bildbevis där nere på hur duktiga Elin och Sara var  =)

Dagen har jag spenderat med sötisen Frida =) Vi hade mkt mysigt.. det enda vi gjorde var sitta och prata, och titta på Pettson,Findus och kattonauten! Riktigt söt =) Vi tittade även lite på Saltkråkan...

Sen vid 4 så skulle Frida följa med mig och Veris till ridhuset. Tänkte rida lite dressyr. Men när vi tog in lilla veris så stod och och skakade och var allmänt konstig :S Jag blev as orolig!! För jag tog febern men hon hade bara 37,7 och hon åt och sånt men hela hon skakade! Jätte läskigt! Mamma ringde till Lotta och hon sa att det antingen kunde vara att hon frös  för att det hade varit så kallt i går och att det blåste så sjukt mkt i dag eller att hon hade korsförlammning!.. Som tur va var det inget farligt! Vi la på henne 2 fleecetäcken och gav henne massor med morötter... när vi gick in så hade hon nästan sluta skaka.. så det var inget farligt =O tur det<3

Smidigast i Sverige =O haha XD 



Vi flummade ut totalt en stund men vi fick en hyfsad bild tillslut =)



Frida och Tussiluss myser i soffan.. Mysandet höll inte på så länge! Tussi hög Frida tillslut  =D <3

Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0