Torsdag

Hej =)

Nu har har precis kommit hem från moppe kursen =) Gick upp kl 6 för att duscha och göra mig i ordning.. Kl kvart i 8 körde pappa mig till Nya trafikskolan =) Det var jag och 4 andra så det var inte så mkt folk.. På förmiddagen skulle vi ha teori och på eftermiddagen skulle vi kört.. men eftersom det började snöa som ett as så kunde vi inte köra.. så han ska ringa när vi kan köra =) Han trodde det skulle bli på lördag.. När vi kom dit så gick han i genom massa saker.. det var från 8-12 men vi hade massa raster i mellan och sånt.. och så hade vi 1 timmas lunch och sen skulle vi komma tillbaka och göra övningsprov på datorerna =)
 
Sen kl12 så kom pappa och mamma och hämtade mig så åkte vi till polisen för jag skulle ha nytt pass inför Australien resan =) Det blev så sjukt fult!!! Jag kollade inte ens in i kameran!! usch! Sen åkte vi till Brasseriet och åt lunch. Jag åt någon pastagrattäng med bacon.. det var helt okej.. efter det åt vi pannkakor =D Jätte gott =)

Sen gick juag ner till trafikskolan igen och gjorde 2 st "övningsprov" =) Det gick faktiskt helt okej.. Men det är svårt med alla skyltar och massa svängar och konstiga saker ;) men det ska nog gå bra =)

Nu ska jag läsa på lite till på det vi lärde oss i dag =)

//Kram

PS: I morgon kommer Sofia hem =D =D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0