Torsdag =D

I morgon är det fredag och det betyder att det är helg. Och i dag är det bara 27 dagar kvar tills vi åker och det är ungefär 5 dagar kvar tills mitt förarbevis kommer, och det är ungefär 1 dygn tills Emelie och Hanna kommer hem =) Det händer mkt saker nu =)

I dag skulle jag kört moppe till skolan för första gången men det var minus ute så det gick inte för det var halt =(. Och det kommer väl inte bli i morgon heller för då ska det bli -3. Får väl vänta till mars någon gång ;) nej då.. snart ska jag ut så då får ni vinka =D

Började 8 i dag för vi hade hemkunskap och den andra gruppen hade sovmorgon(fusk) men det har vi nästa vecka så det är rätt rättvist ;) Vi gjorde pizza. Jag var med Sara. Den blev as god =D Man var ju inte så jätte hungrig när vi skulle äta ;).

Jag hatar matte just nu! Innan lovet så hade vi deadline till uppgift 3061. Och första riktiga lektionen får vi reda på att vi har deadline till 3120!! Sjukt!.Första dagen efter lovet så får vi sån lång deadline! Taskigt.. men men.. jag försökte jobba mkt på lagtiden i dag och första timmen gick bra men efter rasten så blev det lite ryck... miniräknaren funkade inte så då blev jag och Sofia sura och allmänt störda =D as kul =D

I förrgår hopptränade jag och i går galoppade jag på åkern och i dag red jag ut barbacka på Veris. Man borde ju vara trött efter 2 svettiga dagar?! Men inte Veris!! Hon kunde inte så still! Hon backa, hon gick åt sidan och var riktigt busig =D Hon är nog laddad för Div III tror jag =D. Vi får väl se hur det går..

Nu ska jag hoppa in i duschen. Ska försöka komma i säng tidigt i dag för i går la jag mig vid halv tio också kom mamma och pappa hem då och dom hade bandat "Made in Sweden" och det ville jag också se så det blev inte tidigt i säng då heller.. men i dag ska jag nana tidigt =)

Ha det bra<3 =)



I morgon kommer Emelie hem =D <3 Då blir det julklapps utdelning till henne =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0