Torsdag

Hej Hej =D.

I dag är det exakt 2 veckor tills jag och Sofia åker!!!! =D Troligtvis ska jag till henne på lördag kväll(ifall hennes syster blir frisk) också ska vi planera!! =D Vad vi ska ha med oss osv. Längtar =D. Jag börjar bli lite hysterisk känner jag.. vilket jag tror dom andra också känner!! =D. Det är bättre att vara glad än sur och trödig! =).

I dag har det inte hänt så mycket i skolan. Vi hade tyska läxa till si dag så vi hade förhör och lite sånt tråkigt. Vi hade även lagtid och jag gjorde engelska och matte =). Vi har matte prov på torsdag nästa vecka så det är lika bra att börja små plugga redan nu. Har även engelska prov på fredag och jag har ingen aning om vad jag ska plugga på! =(. Men men det löser sig =).

I morgon ska jag till Farmor efter skolan. Hon fick bredband i julklapp så ska hjälpa henne lite med internet och lite sånt. Så kommer antagligen inte skriva ett inlägg förren lite senare på kvällen. En liten kommenter skulle ju inte skada heller ;) .

På lördag så ska jag & Veris till Susedalen och hoppa clearround =D. Bra avslutning innan jag åker <3. Kommer sakna henne jätte mycket =`( <3. Men när jag kommer hem igenn så ska vi satsa på DIV III =D. Ska bli as roligt =D.

Veris väntar på mig nu. Ska ut och rida dressyr =). Lite mjukgörnade =).

//Kram




Susedalen here we come =D =D <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

nice mä musik

2009-01-29 @ 21:52:59
URL: http://emeliiecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0