Torsdag

I DAG ÄR DET EXAKT 3 VECKOR TILL VI ÅKER!!!!!! 21 DAGAR !!!! =D =D. wihoooo =) Längtar =)

I MORGON ÄR DET HELG!!!! =D =D. As skönt =)

Skolan i dag va bra =). Inga roliga lektioner..eller lagtiden va helt okej:)

Hade sovmorgon i dag till halv 10 =D. mkt mkt skönt =). Jag körde moppe ävebn i dag. Och jag har lärt mig att tanka nu =D. Jag är duktig. Fast mamma eller pappa får nog följa med en gång till ;). Jag är tröglärd.

TETTE: Photoshop går bra. Fast i fall det inte gör som jag vill så stänger jag av det och gör något annat =). Eller så ringer jag till dig men det gör jag inte alltid ;).

I dag har jag riditdressyr lektion. Det jag as bra =D Hon gick på tyglen i båda varven =D. Framsteg =). Fast hon har dålig kondition så hon orkar inte så mkt men det ska vi ändra på =).

Nu ska jag äta och sen ska jag göra engelskaläxa =)..


//Kram <3





Tycker om dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0