Tisdag =)

Hejsan hoppsan =D

Denna dag/vecka är väldigt bra =D Många roliga saker. Eller i skolan så får vi mer och mer läxor och prov(redan) och det är ju inte så roligt men massa andra saker =):
tex: Jag får köra moppe om ca 1 vecka =D
Jag och Veris ska vara med i DIV III hoppning =D =D (Emelie du får vara mina och Veris coach =D <3)
Hoppträningen i dag gick jätte bra =D
Jag och Sofia åker till Australien om 30 dagar =D
Och massa andra saker =D

Om en vecka får jag köra moppe, om 30 dagar åker jag till Australien och när jag kommer hem ska jag vara med i DIV III hoppningen =D Allting händer på en gång =D.

Nu ska jag duscha och sen ska jag nog titta på tyska läxan. Massa ord!! =(

//Kram



Jag och Veris på en hoppträning i somras =D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0