Tisdag

Inlägget komemr lite sent. Bättre sent än aldrig. Hade faktiskt inte tänkt och blogga nu i kväll för dagen har varit fylld av saker. Började skolan kl 8. Inte jätte jul men körde moppe till skolan. Efter skolan körde jag ner till stan och:
-Hämtade min nya jeans som blivit uppsydda
-sättit in pengar på banken
-hämtat mina klockor på klockmäster =).

Efter det så körde jag hem och slängde in mig lite fil och musli också spang jag ut till Veris =D. Vi har hopptränat i dag =D. Hon har nog aldrig varit i sån bra form =D. Lyssnar sjukt bra på både skänklar och händer men är sammtidigt VÄLDIGT taggad men väntar på signal =). Hon är jätte duktig =) Hoppträning gick sjukt bra =). Jag ramlade av! Mycket duktigt av mig. Dom sa att det va den saktaste avramlingen dom har sett =D Mycket roligt va det =). Hela tränset satt framför öronen så hon va riktigt gullig =D.

I morgon har vi svenska prov så efter kvällsmaten så har jag spenderat tiden på att plugga. Kan det mesta så tog en paus men ska titta på det snart igen. Ska även försöka komma i sängen tidigt =).

Vi åker om 15 dagar =D =D Mycket roligt. Sofias syster har influensan och Emelie mår typ också dåligt!!!! Dom får inte smitta oss!! Vi får vara på avstånd!! =)

Svenskan väntar... duschen med ;)

//Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0