Tisdag

Denna dagen har varit bra =) Jag fick äntligen köra moppe till skolan =). Första dagen på länge det inte är halt =). Körningen till skolan gick galant =D. Rikitgt roligt =).  Första gånegn jag körde som det var rikigt mkt trafik =). Hoppas jag kan köra i morgon också :).

Skolan va bra =). Det började med läsning(skönt att börja dagen lite lugnt) sen hade vi matte,so,idrott,engelska och NO=). Jag va inte med på idrotten för Erik lägger typ alltid kören på den lektionen! =(. Det hade varit bättre i fall han la den på morgondagens idrottslektion för då ska vi ha boxning!! Hatar det!! världens svettigaste och äckligaste handskar är det!! Man luktar svett om händer i månader! As äckligt.
På SO:n va vi(jag,sara,elin och sofia) rikigt duktiga. Vi jobbade bra hela lektionen :). Det känns som vi aldrig blir färdiga! =/. Nu har jag äntligen börjat fatta matten =). Det är lite krongligt i bland men nu börjar jag fatta =D.
Sen på NO så plugade vi inför provet. Det blev inte jätte lyckat för sista lektionen=flummig. Fast jag va hyfsat lugn men jag fick ett pappersflygplan mitt i högerögat! SJUKT ONT!! Jag kunde inte sen  först :O.

Sen efter skolan följde jag med Sofia hem =). Vi hade mkt trevligt. Vi gick ut och gick med Skrållan =). Sen satt vi och tittade på massa roliga klipp på youtube =). Sen var jag tvungen och köra hem för jag skulle ut och rida i mörket/blåsten/(helvetet). Red lite dressyr med Hanna och Nike i paddocken =). Det gick helt okej. Men det blåste och det var massa skuggor och Tussi skrämde dom såklart också ;).

Nu måste jag kila.. Top model börjar =)

//Kram


Kommentarer
Postat av: Tette

Hej Frida! Visste inte att du hade blogg! Så fräsigt att du oxå kan köra moppe nu, måste va skitgött å snygg e den oxå.

Går det bra i Photoshop nu, eller e de F E L på programmet? Hehe!

Kram/tette

2009-01-20 @ 20:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0