Söndag

Har precis kommit hem från revyn =) Jag och Sofia har varit och kollat =) Den var riktigt roligt.. På vägen dit fick jag en födelsedagspresent av henne =D En as snygg klocka =).. Tack<3..

I dag har jag och mamma varit och hälsat på morfar =) Han mår bättre så han får antagligen komma hem om 2-3 dagar =). Så fort jag kom hem sprang jag ut och red. Jag red runt ätran med Veris =)  I dag var inte våran dag. Först vägrade hon gå över vägen mellan Hambologon och ätran. så jag fick hoppa av och leda över henne. Sen efter mkt skänklar så kom vi ner. Och då vägrar hon gå fram så hon går ut på åkern och fular sig(jag var något förbanad). Sen fick jag henne i trav. Så travade vi lite fram och tillbaka sen när jag skulle galoppa så kör hon ner huvudet och bara springer. och hon tar ju inte upp huvudet heller! Jobbig unge! Fast sen var hon snäll =)

I morgon är det skola. Funderar på att gå och lägga mig nu så jag får sova rikitgt många timmar i natt. Under lovet har det inte blivit så många eftersom hästarna ska ha mat och dom ska ut.. Så ska nog hoppa i säng snart.

//Kram


Jag och min söta polle förra sommaren när vi galopptränar =) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0