Söndag

Gårdagen när Sofias familj va här va mkt trevlig =D. Vi planerade inte jätte mkt men vi tittade lite på tider och lite annat =). Vi åker hemifrån kl 03:30 också kör vi till Malmö/svågertorp också tar vi tåger därifrån till Köpenhamn där flyget går i från =). Längtar sjukligt mycket!!! =D. Allting känns perfekt!! =D. JIPPI!! =D. Jag fick även födelsedagspresent av Sofia. En sjukligt söt sparbösse som var som ett hjärta<3.Tack<3 =)

Dagen har varit bra(än så länge). Jag har inte gjort så mkt. Jag har ridit lilla sötnöten. Vi hoppade i paddocken. Det gick SJUKT bra!!!. Det har nog aldrig gått så bra när jag har hoppat hemma. Men hon var skärpt redan från början och hon lyssnade hela tiden men hon var ändå taggad!! =D. Det känns mkt bra inför DIV III.

Nu ska jag strax köra hemkunskapsläxa. Mycket roligt ;). Den enda läxan som är rolig att göra =D. Eller inga läxor är väl roliga men i fall man ska ha läxor så ska man ha hkk =). Måste även plugga till Svenska provet som vi har på onsdag. I morgon så slutar jag kl kvart över 3. så jag ska köra ner till stan och lämna in mina klockor också ska jag sätta in pengar på banken. så lilla Veris får vila i morgon =). Men då är hon pigg och glad på tisdag då jag ska hoppträna =D. Livet äger just nu =D.

//Kram<3



Hjärtat och kortet jag fick av Sofia =D <3.

                                                                                   
                                                                               
        Vi är redo för DIV III =D =D <3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0