Söndag

Söndagen började ju väldigt bra!! Går upp och ger hästarna mat vid 7 och det är snö!!! :O Vilket betyder att jag inte kunde köra moppe till kyrkan kl 10. I kyrkan va det trödigt... det händer ju ingenting! Men men.. har gått 9 gånger nu så har 6 gånger kvar =). Men man ska ju typ gå på påsken också så får spara lite =)

När jag kom hem så gick jag ut och fixade i stallet =) Sen vid 13 så åkte vi till Nisse,Linus och Ann-margreth och åt lunch. As gott =) Kyckling i någon sås och klyftpotatis =) mums.. och sockerkaka till efterrätt =) Gott..

Jag skulle vara hos Elin för vi skulle plugga, kl 14:30 så jag och pappa fick slänga i oss fikan också körde han hem mig. Det hade torkat upp på vägen(snön va borta) så jag kunde köra moppe =)

Vi har NO-läxa tills i morgon så den gjorde jag också några matte tal. Sen var jag tvungen att köra hem för det blåser as mkt och det var första gången jag körde i mörker så det var lite läskigt. men men nu är jag hemma och ska fortsätta med matten. Har inte jätte många tal kvar.. men en del ;).

I morgon ska jag förhoppningsvis köra moppe till skolan =) Första gången. Sitter och funderar på hur jag ska köra. Jag vill inte köra i den stora rondellen som är vid Willys och där.. As många har kört vält där.. så jag ska inte köra där. får väl funderar lite till =)

//Kram





Pluggade med Elin & Sara i dag =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0