Onsdag =)

Tjoo =)

Dagen har varit bra (än så länge). Har precis varit ute och ridit! Svin halt! Hela vägen är täkt med is! Hade tänkt rida runt kyran men när jag hade ridit 1 km så såg jag att hela vägen var helt blank så jag red en kortare runda.. Också grannarna sågade ner massa träd och det körde massa traktorer! (suck) det var en händelserik dag ;)

Nu ska jag rensa i garderoben och ta undan tomtarna =) skönt att bli av med skiten ;) jag har inte haft någon julkänsla alls! =(  Lite synd..

I morgon ska jag på moppe kurs =D Från 08:00-17:00. Så det blir en hel dag =) Mamma och pappa ska komma ner och äta lunch med mig =D.. Jag behöver även inhandla en present till mamma som fyller år på lördag! Tror jag vet vad jag ska köpa.. men jag får se =)

Nu ska jag rensa i garderoben =)

//Frida =)



Längtar till sommaren <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0