Onsdag

Halva solvekcna har gått och det är bara 15 dagar till vi åker =D. Skolan va ra. Vi hae svenska prov. Det var hyfsat lätt så hoppad et gick bra =). Vi hade även konditionsträning på gympan! Man va död efteråt!! Men det var roligt =).  Vi hade även slöjd i dag. Det va mkt roligt =D. Slöjdläraren är konstig!!!! Jag hade tuggummi ockh jag glömde spotta ut det när vi började så sa hon till mig då. Sen när hon hjälpa mig så kom Elin och hon hade också tuggummi, och hon hade ju inte hört när hon sa till mig. Så sa hon till Elin:
-Är du snäll också spottar ut ditt tuggummi!!!!! Ska det vara så förbanat svårt att fatta det!!

Hon va as sur! Och sen så gick vi in i ett annat rum där det fanns typ vävstolar och massa annat tråkigt. Vi letade efter snyffa tycker(vilket dom ej har). Men så hittade vi massa roliga tyger som va as fula =D. Också fanns det ett "provrum" precis jämte också gick vi in där och tog as snygga kort också gick vi ut sen också när vi skulle lägga in tyger så står vi och flabbar och tänker inte på att hon kommer. Och jag hade något julgrans aktig fult tyg också sa hon att i det rummet va det bara dyra tyger.. och gången innan sa hon att det var tyger som va jätte billga XD. Så jag Sara,Elin och Sofia är inte på hennes + sida. Men roligt hade vi =D.

Nu ska jag gå ut och ge hästarna mat. Måste även plugga på tyskaläxan. Och sen ska jag se på "Made in Sweden". Det är mycket roligt =D...

//Kram



Vi är snygga!!! Titta julgranstyget! =D Sjukt fult!! XD (ursäkta i fall någon tycker det är fint)  (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0