Onsdag

Plugga Plugga Plugga är det som gäller nu sista 3 veckorna. Svenska prov,engelska prov,NO-prov,tyska prov & Matte prov. Måste också hinna bli färdig med SO:n. wish me  good luck.(det behövs). Jag och Sofia Måste ha NO-provet och tyska provet 3 2 dagar innan alla andra eftersom vi åker på torsdagen och dom har prov på fredagen! Men men.. det ska gå skit bra det  här :). Man måste tänka positivt =D.

Skoldagen va helt okej. Gympan sög verkligen!!! Vi hade boxning.så kommer det 2 killar(en kille och en gubbe=utlänningar)) från Falkenbergs(tror jag) boxningsklubb. vi har idrott i 50 min. Och vi sprang runt i gymnastiksalen i 30 min!!!! Också har vi "stilla" stående uppvärmning i 10 till så vi "boxades" i 10 min. BRA!!!. Också när vi sprang så stod dom i mitten och skrek på oss att vi skulle springa fortare hela tiden!! Den "unge" gick runt och smsade hela tiden!!!! Han typ sket i oss XD.

Sen skule man typ va två och två. Jag va med elin. Snacka om att vi inte kunde sluta flabba! Han killen(gubben=53 år,han sa det) , man hörde inte vad han sa!!!!! Han bröt as mkt också hoppade han över lite ord hit och dit så jag och elin skrattade as mkt...=han blev sur och fråhade hur länge jag och elin hade varit i från varandra ;). Så svarae jag 10 minuter en kvart XD. (såsom kineserna säger när man beställer kina mat) =D-  Jag hoppas att det var sista gången vi hade boxning(med dom i alla fall) :).

Aja skit i det nu.. Resten av dagen va "okej". Syslöjds läraren va lite speciell ;) men men..

Jag och Veris galoppträna i dag. Hon va typ halvt dum. Fjollade as mkt så blev lite sur på henne ;) men så fick hon morötter när vi kom tillbaka och då blev hon glad igen :) (mat hjälpder alltid)

Nu måste jag göra tyska!! Fattar typ ingenting.. men ska nog ta och ringa Sofia först och prata lite =D. Altid lika roligt =D. Sen ska jag titta på "Made in Sweden" =). Det är bra..

//Kram

PS: Andra dagen det inte är halt så jag har kunnat köra mopppe till skolan 2 dagar på raken nu :O =D. Tredje dagen med kanske?. Har sov morgon i morgon och jag har ingen bensin kvar i moppen så måste tanka och jag vet inte hur man göra!! (bra Frida). Tur man har en mamma och en pappa =D <3. DS...



PLUGGA PLUGGA PLUGGA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0