Onsdag

Onsdag... veckan går riktigt sakta! Vill att det ska vara fredag så det blir helg!!

Skolan i dag var okej. Vi hade läsning,tyska,idort,svenska och syslöjd. Jag var ej med på idrotten för jag var på elevrådsmöte som var väldigt onödigt. Det höll på i typ 25 minuter. Seriöst möte! XD Svenskan var tråkig. Vi håller på med typ satslära och ordkunskap. och vi har prov om 2 veckor och vi började med det typ i går :) jippi! =(
Syslöjden var lite rolig:) vi sydde broderistyg. Jag hann göra förstygn,efterstygn,stjälkstygn och kedjestygn. =) Mkt kul =).

I dag galoppa jag och Veris på åkern =) Sjukt kul =D. I stallet verkade hon rätt pigg men tänkte att hon nog var lite trött efter hoppträningen i går. Jag skrittade en runda och sen travade jag fram på åkern. Och sen när jag skulle galoppa lite sakta.... hon fulständigt exploderade!!! Jävlar vad hon sprang! =D Hon körde ner huvudet och typ små bockade! XD Söt häst =).. I slutet lugnade hon ner sig lite men PIGG var hon =). Måste få upp flåset inför Div III =D =D.

I morgon ska jag köra Moppe till skolan i fall det inte är halt =) Hoppas dimman är borta så man ser lite ;)

Nu ska jag göra tyska läxa! 28  ord jag ska lära mig med rätt artiklar!! :O =(

//Kram


Galoppträning =D (bilden är gammal. eller gammal och gammal, den är från förra året)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0