Måndag

I dag har det varit "riktiga" första skoldagen känns det som. Vi har fått reda på att vi ska ha prov i 4 ämnen! Första dagen och vi har redan massa prov och läxor! Taskigt! Men men det är bara att bita i hop. Om 30 dagar åker jag så då blir det semester =D.

Började 9 i dag så hade lite sovmorgon. Men slutade 3 så var inte så roligt =( När jag kom hem hader jag tänkt att rida men det blåste som ett as och det regnade och jag var inte hemma förren vid 4 och då va det mörkt! Så sötnosen fick vila i dag så hon är pigg och glad inför hoppningen i morgon.
Sammtidigt är det lite skönt att koma tillbaka till skolan. Alla rutiner och man är mer planerad.

Nu har jag tittade på en film. No reservation den var as bra!! Se den =)

Nu ska jag gå ut och ge hästarna hö och sen ska jag hoppa i säng. =)

//Kram



SE  DEN !! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0